Ahlak Notu

AHLAK NOTU: Tanıttığım filmlerin ahlaki yönü hakkında size fikir vermek için filmlere 10 üzerinden bir ahlak notu verdim. Örneğin hiç müstehcen sahne yoksa ahlak notu 10 olmalıdır. Birkaç müstehcen sahneden dolayı filmin notu 7'ye kadar düşebilir. Daha kötü filmleri sitemde tanıtmıyorum.
Kullanılan işaretler: +7 ahlak notunun yedi puan veya üzeri olmasını ifade eder.
+8 sekiz veya üzeri, +9 dokuz veya üzeri, ? emin değilim, ** veya *** tavsiye ediyorum, +++ tavsiye ederim, ++ müstehcenlik yok, ++- çok az müstehcenlik var, +- sınırda

11 Ocak 2018 Perşembe

Savaş Makinesi (War Machine) Ahlak Notu : ~ 7/10

Süre :  2 saat 2 dk
Tür: Komedi, Dram, Savaş
Yayınlanma Tarihi: 2017
Yönetmen : David Michôd
Önde Gelen Oyuncular:  Brad Pitt, Ben Kingsley
Konu:Afganistana obama döneminde atanan bir generalin hikayesi.  Önceki başarısız kabul edilen general yerine  atanmış bir kontrgerilla genarali.  Film   kara mizah sayılabilir.  Amerikanın tutarsız politikasını bir güzel tiiye alıyor.
          Hem silahlarla işigal edip hem sizin iyiliğiniz için geldik demenin faydasızlığını ortaya koymaya çalışmışlar.
     Filmde ünlü usta oyuncu Ben kingsley  Eski Afganistan başkanı rolünde oynuyor ama kısa süreliğine.
  Hem başarılı bir karamizah, hem dram hem de maalesef gerçekçi bir film. ABD ordusu genarallerinden Stanley McChrystal  in başından geçen gerçek olayların başarılı bir parodisi olarak niteliyorlar bu filmi.
        Ahlak notunun düşmesine sebep olan sahneler hafif müstehcenlik içeren sahneler. Çok bariz herhangi bir sahne yok.

Fragman:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.